خاطرات ۷ سال رابطه با زنی که ۲۴ سال از خودم بزرگتر بود

حتما از تجربیات دیگران استفاده کنید تا قلبتان را نشکنند

خاطرات ۷ سال رابطه با زنی که ۲۴ سال از خودم بزرگتر بود

حتما از تجربیات دیگران استفاده کنید تا قلبتان را نشکنند

  • ۰
  • ۰

مقدمه

سلام.

میخوام خاطرات خودم از رابطه ی ۷ ساله ای که با یک خانم بزرگتر از خودم داشتم را اینجا بنویسم تا اسیب هایی که به من رسید برای کس دیگه ای اتفاق نیفته.

اول از خودم میگم اسم من آریا ست ، اولین بچه ی یه خانواده ی فرهنگی ام که سرشار از مشکلات متفاوت بود .

همیشه دوست داشتم با کسی که ازم بزرگتره رل داشته باشم از بودن با دختر های هم سن و سال خووم لذت نمیبردم بخاطر همین همیشه دنبال این بودم که با یه خانم بزرگتر از خودم رابطه برقرار کنم که تابستون سال ۹۳ بالاخره این اتفاق افتاد.

نظرات (۱)

خوبه که به فکر هستید تا کسی دیگه‌ای آسیب نبیه

فقط توجه کنید ابعادی که شاید بدآموزی داشته باشه و یا مخاطب دچار کج‌فهمی میشه رو مواظبش باشید

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی